Leverkanker.nl

Alles over leverkanker

Leverkanker.nl

primaire leverkanker HCC

Dit onderwerp bevat 1 reactie, heeft 1 stem, en is het laatst gewijzigd door  Corina 1 jaar geleden.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Zoek in de antwoorden van dit topic

• Auteur

Ron0412

Ik Ron 60 jaar heb sinds 15-04-16 de diagnose leverkanker gekregen, na 3 tace behandelingen werd mij medegedeeld dat alleen het palliatieve behandeling mogelijk was waarvoor ik heb bedankteen tumor van 13 cm ligt tegen en over het 8e en 4 segment aan waardoor chirurgisch ingrijpen onmogelijk is. Statistisch heb ik een jaar gekregen vanaf dec 2016, nu aug 2017 ben ik erg vermoeid een wollig gevoel in mijn hoofd en matige pijn klachten in mijn lever. Ik lees weinig over of van lotgenoten. Mijn kanker is niet veroorzaakt door drank of drugs misbruik en op kanker.nl vind ik ook geen lotgenoten
    Hoop dat iemand met leverkanker reageren wil kanker.nl blog ron0412

#5196 Reactie

Corina

Hallo Ron,
    Hoe gaat het met je?
    Bij mijn vader werd in februari 2017 hcc geconstateerd. Hij heeft eveneens geen geschiedenis met overmatig alcoholgebruik. Hij heeft wel al heel lang overgewicht, maar ook niet in hele ernstige mate. Mijn vader is, na een operatie en een sirt behandeling, nu gestart met nexavar, het is nog afwachten wat dat gaat doen..Ik zie aan hem dat hij heel snel moe is, en hij klaagt ook veel over dat “zijn hoofd vol watten zit”..
    Ik wens je veel sterkte toe!
    Groet, Corina

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
Reageer op: primaire leverkanker HCC
Mijn informatie:

Smileys worden automatisch omgezet. Klik hier om te zien welke smileys beschikbaar zijn.

Advertenties