Leverkanker.nl

Alles over leverkanker

Leverkanker.nl

THC bij opgegeven leverkanker

Dit onderwerp bevat 4 reacties, heeft 1 stem, en is het laatst gewijzigd door  Manuel 1 jaar, 6 maanden geleden.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Zoek in de antwoorden van dit topic

• Auteur

Totie

Heeft iemand al eens THC gebruikt?
    Mijn zus die opgegeven is wil dit gaan gebruiken ik wil graag van andere gebruikers weten wat het voor hun heeft gedaan.
    Met vriendelijke groet Totie

#5092 Reactie

Totie

Kan me niet voorstellen dat niemand dat gebruikt heeft.
    Schrijf a.u.b een reactie.
    groet Totie

#5093 Reactie

Louise

Mijn vader heeft leverkanker en gebruikt THC,hij voelt zich goed. Moet binnenkort geopereerd worden.We moeten nog even afwachten wat de THC gedaan heeft.We hebben alleen maar goede berichten over THC.

#5094 Reactie

Freek

ik ben 83 jaar.was voor een jaar terug kern gezond. werd in januari van dit jaar ziek. aanvbankelijk werd gedacht aan griep. bij onderzoek bleek een darm parasiet de oorzaak te zijn. besreden met medicijnen. klachten bleven. na veel onderzoek bleek er een tumor van 12 cm doorsnee in de lever te zitten was inmiddels 20 kilo afgevallen. eten smaakte nietmeer, slecht slapen, pijn en misselijk.operatie was mogelijk maar werd door deskundigen afgeraden. ben t.h.c gaan gebruiken. eet weer lekker, slaap weer goed, ben weer 7 kilo aangekomen, geen pijn en misselijkheid meer en wat het met de kanker dopet weet ik niet

#5177 Reactie

Manuel

Mijn moeder heeft leverkanker en ondergaat een pallatieve behandeling, ook gebruikt ze THC maar de dokter zegt dat spul niet te gebruiken. Die heeft het niet zo op dat soort middelen zegt hij. Nu gebruikt ze THC na de pillenfase en stopt met THC als de pillenfase weer begint. Beetje dubbel allemaal maar de artsen willen er niet aan toe geven.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
Reageer op: THC bij opgegeven leverkanker
Mijn informatie:

Smileys worden automatisch omgezet. Klik hier om te zien welke smileys beschikbaar zijn.

Advertenties